En son Game of Thrones görüntüleri

Game of Thrones, geçen sezonun özellikle son 2 bölümünde pata küte dalmıştı tüm duygularımıza. Ned Stark’ın ölümü, White Walkers’ların ortaya çıkışı vız gelir, tırıs giderdi. İnsanın durduk yere adını koyan, yatağa arkadaşının abisinden red yiyen küçük bir ergen gibi atlayıp yastığı döverek ağlamasına sebep olan Red Wedding’den sonra kitabı okumuş olsam da diziyi nereye götürecekler hakikaten merak ediyorum. Bir yandan da etmiyorum. O nasıl bir tasvirdi allahım. Kitaplarda da okuduk da, görünce çok kötü oluyormuş insan. Bir de “Biz Red Wedding’i okuyup bunu diziye çekmeliyiz!” demişlerdi değil mi? Sapık insanlar.
Her neyse, Game of Thrones’un yeni sezonundan 15 resmi görüntü yayınlandı. Yanlarına Türkçe meallerini ekledik. Amme hizmetimizde sınır yok!

1. “Yine itliğin, kopukluğun peşindeyim.” – Tywin Lannister

1 Tywin Lannister

2. “Şu hâlimle bile Vogue’a kapak olabilirim” – Khaleesi

2 Khaleesi

3. “Hayat ne garip ya, vapurlar falan” – Missandei

3 Khalesi Şüpheci

4. “Bu sezon da tam bir o… çocuğuyum müsterih olun” – Joffrey

4 Son of a Bitch

5. “Ben yoruluyom ya…” – Sam

5 Pig

6. “Lan oğlum bu sezon da mı hiçbir şey bilmiyorum ya” – Jon Snow

6 You don't know nothing

7. “Tazıysan tazısın kardeşim, bu muameleye gerek var mı?” – Arya Stark

7 Arya Stark

8. “Gel şöyle bir babaanne torun komplo kuralım” – Lady Tyrell

8 Tyrell Conspiracy

9. “N’apabilirim yanımda bir tek Brienne vardı, ihtiyaç en neticesinde” – Jaime Lannister

9 Lovers Reunited

10. “Game of Thrones’a pis bakışlarımızla katkıda bulunacağız” - Martell & Elaria

10 Martell and Ellaria

11. “Baktığım yerden senle olan derdim anlaşılıyor sanıyorum” – Tyrion

11 Imp and the Whore

12. “Tazıyım mazıyım ama kepenklerimi kaldırınca kedi gibi bir insanım” – Hound

12 Kepenklerimi kaldirinca

13. “Bi’ Jon Snow vardı eziklediğimiz onu da kaçırdık” – Ygritte & Tormund

rose-leslie-as-ygritte-kristofer-hivju-as-tormund_photo-helen-sloan_hbo

14. “Bunun sonu romantizmle bitecek diye korkuyorum” – Sansa

14 Evlendik diye zulum etmeye gerek yok

15. “Beni tanıdınız mı?” – Daario Naharis

15 Yeni Dario

Yorumlar