Bir efsane daha gitti

“Tonight Show’u neredeyse 20 yıldır sunuyorum. Yaptım dünyalığımı. Artık eve gidip 53 tane klasik arabamla ilgilenmek istiyorum.” diyerek dört sene önce Tonight Show’u turuncu başkan Conan O’Brien’a devreden, 5 ay sonra “Vazgeçtim. Evde otur otur sıkıldım. Bulmaca çözmek de kahveye gitmek de bir yere kadar.” diyerek Tonight Show’u geri alarak Conan O’Brien’ın başını yakan Jay Leno; dün Tonight Show’u bıraktı.

Dün akşam Billy Crystal’dan Oprah Winfrey’e, Jack Black’ten Kim Kardashian’a hemen hemen Amerika’da senede yüzlerce milyon dolar kazanan herkes Jay Leno’ya veda etmeye geldi. Jay Leno’nun veda ettiği bölüm, Amerika’da beş milyon kişi tarafından izlendi. Gözyaşları havada uçuştu.

Jay Leno, koltuğunu Jimmy Fallon'a devretti. Üstüne geçtiğimiz günlerde Jimmy Fallon'ı programına konul etti.

Yorumlar