Logo değiştirme trendinde Türk Markaları

Avea

Avea, marka iletişiminde yeniliğe giderek logosuna, çeşitliliği ve hayatın tüm renklerini ifade eden yeni bir sembol ekledi. ‘Hayat değişir Avea’yla’ söylemi ile hayat bulan yeni sembol, Avea’nın yeni, renkli ve zengin imajını simgelerken; kullanılan renkler ise Avea dünyasının sunduğu çeşitliliği ve bolluğu temsil ediyor.
2013'te kimlik tazeleyen markalar: Avea

Borsa İstanbul

2013 yılı İstanbul Menkul Kıymetler Borsası için önemli bir yıl oldu. Kısaca İMKB olarak anılan kurum 2013′te köklü bir değişikliğe giderek ‘Borsa İstanbul’ ismini aldı. İsim değişikliği ile birlikte görsel kurumsal kimlik de yenilendi.
2013'te kimlik tazeleyen markalar: Borsa İstanbul

Efes Pilsen

Geleneğini kendisini güncelleyerek sürdüren marka, 2013′te yedinci logosunu kullanmaya başladı.
Efes Pilsen‘in yeni logosu da, tıpkı önceki logoları gibi; güveni ve denizi simgeleyen maviden, kaliteyi simgeleyen altın renginden ve tazelikle çağdaşlığı simgeleyen beyazdan vazgeçmiyor.
2013'te kimlik tazeleyen markalar: Efes Pilsen

İstikbal

Türkiye’nin önde gelen mobilya markalarından İstikbal, 2013′te Cumhuriyet’in 100′üncü yılının kutlanacağı 2023 hedeflerini duyurdu. Duyurunun gerçekleştirildiği basın toplantısında markanın yenilenen logosu da tanıtıldı.
Toplantıda konuşan Boydak Holding CEO’su ve İstikbal Yönetim Kurulu Başkanı Memduh Boydak, İstikbal’in yeni logosundaki üç dalga boyunun bir yandan ergonomi, estetik ve erişilebilirliği simgelerken diğer yandan da İstikbal’in ilk 3 hedefini çalışanlara, iş ortaklarına ve mağazadan içeri giren her tüketiciye yani tüm paydaşlara hatırlatacağını belirtti.
2013'te kimlik tazeleyen markalar: İstikbal

Kral Pop TV

Doğuş Yayın Grubu‘nun müzik kanallarından Kral Pop TV de içinde bulunduğumuz yıl logosunu değiştirdi.
2013'te kimlik tazeleyen markalar: Kral Pop TV

Yorumlar