Bumerang'ın Dönüşü



Bumerang Ekibine Teşekkür Yazımdır...
Evet başlık hem beni hem de sevgili sosyal medya partnerimiz Bumerang'ı anlatmakta. Uzun zamandır iş, güç, proje derken blogu iyice boşladığımın farkındaydım. Havaların depresif etkisiyle çok fazla aktivite yapasım da gelmedi açıkcası ama Bumerang'tan kazandığım Değer Deniz albüm lansman bileti gerçekten tam yerinde tam zamanında gelmiş gibi oldu. Twitter'dan anlık yarışmaları, ReTweet olaylarını pek sevmesem de bu sefer şansımı bir deneyeyim dedim ve kazanmışım. Yağmurlu bir İstanbul gecesinde gittik Taksime oradan Asmalımescid'e...




Hafta içi bir gece olmasından ve tabi yağmur ile soğuktan da ötürü Taksim-Asmalı ortalamasına göre ortalık oldukça sakindi. Babylon her zaman ki gibi standartlarından ödün vermeyen kalite anlayışıyla takdir ettiğim yerlerdendir. Kokteyl ölçülerinin standartlarını koyması bence şık bir davranış. Konser konusunda Değer Deniz'in sesi Vega'dan Deniz Özbey'in sesini bana olduça andırd; Şarkılar sound olarakta birbirlerine benzemekte. Bu yorumdan olumsuz bir şey anlaşılmasın sakın, Vega'yı da çok severim. Yalnız ufak bir ayrıntı o kıyafete o ayakkabılar gitmemişti ki ben erkek halimle bunu söylüyorum :)

Gittiğimden ufak bir Video :


Bumerang ekibine dönecek olursam Bumads akımı ile ortaya çıkardıkları yeni nesil reklamcılık konseptini ''Kıtalararası Reklamcılık Ödülleri : The CUP'' ta Leo Burnnet Onursal Başkanı üstüne basa basa, tepine tepine söyledi. Reklamcılığın Klasik Medya ile artık can çekiştiğini sosyal medya ile entegre olmayan kampanyaların başarıdan uzak kalacaklarını belirtirken bu duruma çare olarak blogları ve diğer sosyal medya kanallarının klasik medya reklamcılığını öldürdüğü anlattı. Hala istenilen etkiden uzak kalınmış gibi görülse de gelecek reklamcılık trendi olarak Bumerang ve Bumads yıldızları parlak... Bu yolda pes etmezler ise dünyaya örnek olacak ve THE CUP 'ta bizden bir ekip olarak görülebileceklerdir.

Yorumlar