Kışlık Kültür Stoğu Yapma Zamanı

Başlıktan zaten ne hakkında olduğunu anlamışsınızdır ''Tüyap 30. Uluslararası Kitap Fuarı''.
Ana teması 'Umut: Düş mü, Gerçek mi?' olarak belirlenen fuarın onur yazarı Ferit Edgü olurken onur ülkesi ise Mısır.




Bu sene 600 yayınevi ve sivil toplum kuruluşunun katılımıyla açılan fuar,  35 ülkeden gelen yayınevlerini, telif ajanslarını ve konuk yazarları ağırlayacak.


Fuar, hafta içi günlerde öğrenci ve okulların fuarı daha rahat ziyaret edebilmeleri için kapılarını bir saat erken açma kararı almış. Bence 1 saat erkenden ziyade 1 saat geç kapansa gelecek insanlar için daha iyi olacak sanki. İlköğretim ve Ortaöğretim gezi düzenleyecekse belki anlamanacak bir karar olduğunu düşünüyorum.

Kitap fuarı, hafta içi 10.00-19.00 saatleri arasında, hafta sonu ise geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi 11.00-20.00 saatlerinde ziyaret edilebilecek. İstanbul Kitap Fuarı, kapanış günü olan 20 Kasım 2011 pazar akşamı ise 19.00'da sona erecek.

Gidip biraz şu soğuk günlerde evde pineklerken kahvenin yanınaokumalık güzel neşriyatlar almalı. Tavsiyesi olan ?

Benim tavsiyelerim :

Hakan Günday : Tüm kitapları
NTV yayınlarından SUÇ adlı kitap (yazarını hatırlayamadım ama alman bir avukat yazmıştı)
Murathan Mungan'dan herhangi bir kitap olur ''Erkekler için Divan'' şahsi beğenimdir.








Yorumlar

sosyal medya dedi ki…
www.cimrim.com

güzel bir yazı yazılarınızın devamını diliyorum
tintinbebek dedi ki…
fuarların kültürel yapısı tartışılmaz, her çalışma bir emek, çalışmalarınızın devamını dilerim.