Kış geliyor.. Bağıra çağıra

Başlık mor ve ötesinin sevdiğim şarkılarından ''Kış Geliyor''. Meteoroloji'nin son açıklamalarıyla havanın 10 derece daha düşeceğini öğrenmemle kışlık setlerine hızlıca bakmaya başladım. Akşamları tenhalaşan sokaklarda kahveyle ve müzik dinleyerek dolaşmak gerçekten güzel duygudur. Vapurda boş olan açık yerde rüzgarı hissederek demli çayı yudumlamak falan güzel şey. Ama bunları yaparken ve arada gezinirken şunu fark ettim. Nine örgüsü yün kıyafetler oldukça popüler olmaya başlamış. Gelen kışta firmalar bu tarzda oldukça örme ürünle gelmişler. Tabi ki bence annane'min ördüğü atkıyı hiçbir şeye değişmem ama. Yeni tasarımlar akıl çeldirmeyecek gibi de değil hani....




GAP  ,Benetton ,Lacoste , POLO vitrinlerini yünlülerle süslemişler bile. Özellikle GAP devasa şişlerle yünlü ve annane işi gibi görünen ürünleriyle benim oldukça ilgimi çekti. Ama yün'ün koku tutması ise benim için olumsuz bir özelliği özellikle djarum seven birisi olduğum için. Bu arada markaların gittikçe ev yapımı gözüken ürünlere yönelmesini kayda değer bir değişim olarak görmekteyim.



Gerçi benim için maşallah annanem 3 GAP mağazasını cebinden çıkarır. Bu arada Avrupa'da yükselen bir trend olarak ev yapımı ürünler internet üzerinden satılmakta. Kendi seçtiğiniz büyükanne'ye ister yün çorap ister atkı-bere ördürebiliyorsunuz ve giyim firmaları bu durumdan oldukça çekinmekteler. En azından yeni sezon ürünlerinde ben bu korkuyu sezdim.




Kış geliyor ve hatta geldi diyebiliriz ve bu durumda 9 Kasım günü yeniden sallanan Van'a yardım etmeyi ihmal etmemeliyiz. Ben bu firmalardan bir kısmının 2. kalite ürünlerini en azından oraya yollamasını bekliyorum.

Yorumlar